Tempahan Untuk Majlis Aqiqah, Kesyukuran dan Doa Selamat Nur Damia Qaisara

Terima kasih kepada Encik Khaizur dan isteri kerana menempah stiker Yasin dan label mineral water dengan saya.

Encik Khaizur telah menelefon saya pada pagi Rabu (30hb Mei) dan ingin menempah untuk majlis anaknya pada 2 Jun 2012.

Rezeki Encik Khaizur kerana saya telah dapat menyiapkan tempahan beliau dalam masa 1 hari.

Isteri beliau inginkan warna tema mustard dan berminat dengan design baby Audrellea.

Saya cuba menyiapkannya dan menghantar gambar design dgn menerusi mms fon.

Mereka berdua trus bersetuju dengan design dan saya terus menyiapkan tempahan mereka iaitu 100 keping stiker utk Yasin dan 100 keping label mineral water.

Encik Khaizur telah mengambil tempahan beliau di tempat kerja saya di Kolej Komuniti Selayang pada tengahari khamis (31hb Mei).

Berminat? Sila sms atau hubungi saya iema 0194787442.

Leave a Reply

