Tempahan Dari Kak Zura Bandar Sri Damansara

Terima kasih Kak Zura sebab tempah dengan saya…

Kak Zura menempah stiker, Tq tag dan Kad Jemputan…

Saya siap hantar ke rumah beliau… RM30 untuk penghantaran untuk sekitar Kuala Lumpur sahaja.

Untuk sebarang pertanyaan dan tempahan hubungi iema 0194787442.

Atau email ke nurima_aishah@yahoo.com

Bagaimana nak tempah?

1. Sms saya bagitau nak tempah apa?

2. Send pada saya wording untuk ditulis pada kad, stiker atau tq tag dan tema majlis.

3. Saya akan design dahulu tanpa bayaran.

4. Selepas setuju dengan design baharu anda masukkan wang deposit (min. RM20) untuk saya mula print.

5. Apabila saya siap print, saya akan tunjuk hasil tempahan anda melalui email, mms atau watsapp.

6. Kemudian, anda kena buat full payment dan baharu saya akan pos(RM6/7 pos eksp.) atau hantar(RM30 area KL).

Ok then, jangan lupa hubungi saya k… Tq…🙂

Leave a Reply

